Skim Latihan 1 Malaysia TNB (SL1M TNB)

Posted by mimisabreena on Tuesday, November 28, 2017




Skim Latihan 1 Malaysia TNB ataupun SL1M TNB kini dibuka kepada semua yang berminat dan berkelayakan untuk menjalani skim latihan 1 malaysia TNB ini.



Jika berminat untuk menyertai skim latihan TNB ini, anda diminta untuk membuat permohonan segera dan mengisi butiran diri selengkapnya untuk pengambilan kali ini.

Skim Latihan 1 Malaysia TNB (SL1M TNB)

Jenis Latihan: Skim Latihan 1 Malaysia – Industri Bekalan Elektrik

Cara memohon (Klik Pautan Di Bawah)


Semua permohonan hanya boleh dibuat secara online dengan menggunakan laman sesawang Brightspot yang kami sediakan pautannya seperti berikut.

Anda hendaklah login/mendaftar sebelum membuat permohonan dan sila pastikan sebelum anda membuat permohonan anda telah mengisi segala maklumat yang diminat dengan lengkap dan tepat.

Masuk ke laman web Brightspot ini dan isi permohonan anda sekarang. -->> Brightspot (Klik Pautan)

Syarat Permohonan SL1M TNB

Calon hendaklah warganegara malaysia yang berusia tidak kurang daripada 28 tahun dan kebawah pada tarikh tutup permohonan.

Mempunyai sekurang-kurangnya bachelor degree in Electrical Engineering (majoring in power),Mechanical Engineering, Civil Engineering, Computer Science / Information Technology, Accounting /Finance, Business Administration / Human Resource, and Legal Studies / Law and must be recognized by JabatanPerkhidmatan Awam (JPA) / Malaysian Qualifications Agency (MQA) dan mendapat sekurang-kurangnya CGPA2.50 keatas.

Lain-lain syarat pelantikan yang telah ditetapkan anda boleh rujuk semasa membuat permohonan di lampiran yang kami telah sediakan dibawah. Jangan lupa untuk isi dan lampirkan semua sijil dan surt sokongan bagi memudahkan anda mendapat tawaran latihan sl1m tnb ini.

P/s: Tolong share di group whatsapp/telegram bagi membantu memviralkan artikel ini. Terima Kasih.


from Jawatan Kosong http://ift.tt/2ni6dwm


Previous
« Prev Post

Related Posts

November 28, 2017

0 comments:

Post a Comment